Skip to main content

Sørg for at kundene dine er fornøyde og lojale

Våre kundeundersøkelser gir dyp innsikt om dine kunders behov, preferanser og tilfredshet. Vi hjelper deg med å identifisere forbedringspotensialer og sikre at kundene dine er fornøyde og lojale. Resultatene gir grunnlag for å tilpasse produkter og tjenester til dine målgrupper.

Hva?

Hvorfor?

Hvem?

Hvordan fungerer det

Kvantitative metoder

Slike metoder innebærer innsamling av tallbaserte data. Her er målet er å analysere sammenhengen mellom variabler ved hjelp av statistiske teknikker. Ved å kvantifisere dine kunders meninger og opplevelser, gir disse metodene klare, tallfestede svar på hvordan ulike faktorer påvirker kunde­tilfredshet.

Hos InFact tilbyr vi følgende hovedformer for kvantitative metoder for å gjennomføre kunde- og medlemsundersøkelser:

  • Webundersøkelser (CAWI)
  • Telefonundersøkelser (CATI)
Kvalitative metoder

Kvalitative metoder innebærer innsamling av kvalitative og ikke-numeriske data som legger grunnlag for dybdeanalyser av ulike målgruppers tilfredshet. Slike metoder er spesielt nyttige når du ønsker å utforske komplekse sammenhenger og forstå de bakenforliggende årsakene til kundetilfredshet.

Hos InFact tilbyr vi følgende hovedformer for kvalitative metoder for å gjennomføre kunde- og medlemsundersøkelser:

  • Dybdeintervjuer
  • Fokusgrupper
  • Mobiletnografi
  • Oversiktsstudier

All datainnsamling hos InFact utføres i henhold til ICC/ESOMAR internasjonale kodeks for utøvelse av markeds- og opinionsundersøkelser. Dette innebærer blant annet annet at all behandling av personopplysninger foretas i tråd med personvern­forordningen GDPR.

Hva får jeg?

Hos InFact tilbyr vi skreddersøm også når det gjelder rapportformat. Følgende rapportformater er populære blant våre kunder:

La oss hjelpe til med veksten!

Ta gjerne kontakt med en av våre ansatte for en uforpliktende samtale om undersøkelser og innsikt på survey@infact.no.