Skip to main content

Skredder­sydde under­søkelser, pålitelig innsikt

InFact tilbyr et bredt spekter av undersøkelser basert på de fleste datainnsamlings­metoder. Med vår faglige ekspertise sikrer vi at metodebruken tilpasser dine behov for å gi pålitelige og handlingsrettede innsikter. Enten det er gjennom webunder­søkelser, fokusgrupper eller dybdeintervjuer, leverer vi data du kan stjele på.

Hvordan fungerer det

Kvantitative metoder

Slike metoder innebærer innsamling av tallbaserte data. Her er målet er å analysere sammenhengen mellom variabler ved hjelp av statistiske teknikker. Ved å kvantifisere dine kunders meninger og opplevelser, gir disse metodene klare, tallfestede svar på hvordan ulike faktorer påvirker kundetilfredshet.

Hos InFact tilbyr vi følgende hovedformer for kvantitative metoder for å gjennomføre kunde- og medlemsundersøkelser:

  • Webunder­søkelser (CAWI)
  • Telefon­undersøkelser (CATI)
Kvalitative metoder

Kvalitative metoder innebærer innsamling av kvalitative og ikke-numeriske data som legger grunnlag for dybdeanalyser av ulike målgruppers tilfredshet. Slike metoder er spesielt nyttige når du ønsker å utforske komplekse sammenhenger og forstå de bakenforliggende årsakene til kundetilfredshet.

Hos InFact tilbyr vi følgende hovedformer for kvalitative metoder for å gjennomføre kunde- og medlems­undersøkelser:

  • Dybdeintervjuer
  • Fokusgrupper
  • Mobiletnografi
  • Oversiktsstudier

All datainnsamling hos InFact utføres i henhold til ICC/ESOMAR internasjonale kodeks for utøvelse av markeds- og opinionsundersøkelser. Dette innebærer blant annet annet at all behandling av personopplysninger foretas i tråd med personvernforordningen GDPR.

Hva får jeg?

Hos InFact tilbyr vi skreddersøm også når det gjelder rapportformat. Følgende rapport­formater er populære blant våre kunder:

La oss hjelpe til med veksten!

Ta gjerne kontakt med en av våre ansatte for en uforpliktende samtale om undersøkelser og innsikt på survey@infact.no.