Håndtering av kundepreferanser er ikke bare funksjonelt, men også en refleksjon av merkevarens unike identitet. Våre fullt tilpassbare sider gjør det mulig for kundene dine å navigere sømløst i sine til- og fravalg. Tiden med løsninger som passer alle, er forbi. Hver eneste interaksjon er gjennomsyret av merkevarens etos, noe som sikrer at kundereisen og -opplevelsen er gjennomgående autentisk og stilig.
Velg og vrak mellom kundenes preferanser med stil
Skreddersy budskap
Personlig tilpasset opplevelse
Styrket tillit
Å gi brukerne valgmulighetene handler ikke bare om personalisering, det er også et bevis på at merkevaren din er opptatt av åpenhet og tillit.
Økt engasjement
Skreddersydd innhold betyr høyere relevans. Når brukerne kun mottar det de har valgt, er engasjement ikke bare sannsynlig, det er garantert.
Fremragende interoperabilitet
Robust sikkerhet
Med økende cybertrusler har vi forsterket funksjonen vår med førsteklasses sikkerhetstiltak for å sikre at brukerdataene forblir ubeskyttet.
Overholdelse av GDPR
I en tid der databeskyttelse er avgjørende, er verktøyet vårt utformet i tråd med GDPR-retningslinjene, noe som ivaretar brukernes rettigheter og sikrer at merkevaren din overholder globale standarder.
La oss hjelpe til med veksten!
Ta gjerne kontakt med en av våre ansatte for en uforpliktende samtale om undersøkelser og innsikt på survey@infact.no.