Skip to main content

Identifiserer styrker og forbedrings­potensialer i arbeidsmiljøet

Slike undersøkelser fokuserer på organisasjons­utvikling, interne prosesser og ansattes trivsel. Vi identifiserer styrker og forbedrings­potensialer i arbeidsmiljøet og gir innsikt som kan forbedre produktivitet og engasjement. Slik innsikt gir et solid grunnlag for å skape en positiv arbeidskultur, og for å sikre at virksomheten din er attraktiv for den ekspertisen du er på jakt etter.

Hva?

Hvorfor?

Hvem?

Hvordan fungerer det

Kvantitative metoder

Slike metoder innebærer innsamling av tallbaserte data. Her er målet er å analysere sammenhengen mellom variabler ved hjelp av statistiske teknikker. Ved å kvantifisere de ansattes erfaringer, gir disse metodene klare, tallfestede svar på hvordan ulike faktorer påvirker bedriftskulturen.

Hos InFact tilbyr vi spesialtilpassede webunder­søkelser (CAWI) for å kartlegge ansattes opplevelser og synspunkter.

  • Webundersøkelser (CAWI)
Kvalitative metoder

Kvalitative metoder innebærer innsamling av kvalitative og ikke-numeriske data som legger grunnlag for dybdeanalyser av hvordan de ansatte opplever å arbeide i din virksomhet. Slike metoder er spesielt nyttige når du ønsker å utforske komplekse sammenhenger og forstå de bakenforliggende årsakene til ulike ansatterfaringer.

Hos InFact tilbyr vi følgende hovedformer for kvalitative metoder for å gjennomføre bedrifts- og medarbeider­undersøkelser:

  • Dybdeintervjuer
  • Fokusgrupper
  • Mobiletnografi

Vi utfører både åpne og anonymiserte medarbeiderundersøkelser. All datainnsamling hos InFact utføres i henhold til ICC/ESOMAR internasjonale kodeks for utøvelse av markeds- og opinions­undersøkelser. Dette innebærer blant annet annet at all behandling av personopplysninger foretas i tråd med personvern­forordningen GDPR.

Hva får jeg?

Hos InFact tilbyr vi skreddersøm også når det gjelder rapportformat. Følgende rapportformater er populære blant våre kunder:

La oss hjelpe til med veksten!

Ta gjerne kontakt med en av våre ansatte for en uforpliktende samtale om undersøkelser og innsikt på survey@infact.no.