Skip to main content
Møt Kine, Customer Success Manager i InFact Sverige

Som Customer Success Manager handler jobben min i bunn og grunn om én ting – å sikre at hver eneste kunde får maksimal verdi ut av samarbeidet med InFact.

Det som driver meg er å se kundene våre lykkes. Når de bruker produktene våre på en måte som virkelig styrker virksomheten deres, og når bedre innsikt leder til beslutninger som gjør en forskjell – da vet jeg at vi har gjort jobben vår.

10 år med InFact: min reise fra oppstart til kundeinnsikt i sanntid

Ti år kan gå fort når man brenner for arbeidet sitt – og det kan jeg virkelig skrive under på. Jeg har vært med nesten helt siden starten av den svenske virksomheten og har sett selskapet vokse fra en oppstart til en etablert aktør innen kundekommunikasjon og kundeundersøkelser.

“Det handler ikke om å kommunisere mer – men om å kommunisere smartere. Automatisering gjør at bedrifter kan møte kundene sine i riktig øyeblikk, med riktig budskap.”

Fra oppstart til etablert aktør

Da InFact, den gang NG Dialogue, tok steget inn i det svenske markedet, var jeg en av de første på plass – med ansvar for kundeprosjektene etter at avtalene var signert.

Det var en utrolig spennende reise der jeg fikk være med på å forme rutiner, prosesser og kunderelasjoner. På den tiden trente vi kundene direkte i systemet vårt, noe som innebar reiser over hele landet – fra Luleå i nord til Ystad i sør.

I starten lå fokuset mye på bilbransjen. Vi hjalp bilforhandlere med relevant kundekommunikasjon og automatiserte utsendelser knyttet til service og oppfølging etter besøk.

Det handlet mye om å vise hvordan data og automatisering kunne skape reell kundeverdi. Det var nytt for mange den gang, men i dag er det en selvfølge i måten bedrifter jobber på.

Car showroom
Gym
Fra bilhaller til treningssentre

Etter hvert som InFact vokste, begynte flere bransjer å oppdage mulighetene. I dag er treningsbransjen en av sektorene der vi er mest aktive. Gjennom integrasjoner mot ulike forretningssystemer hjelper vi treningssentre og kjeder med å skape sømløse kundereiser – fra første kontakt til medlemskap, lojalitet og reaktivering.

Løsningen vår gjør at treningssentre kan kommunisere riktig budskap til riktig tid – automatisk og effektivt.

Kundeundersøkelser – innsikt i sanntid

De siste årene har kundeundersøkelser blitt en stadig viktigere del av vårt tilbud. Med digitale verktøy som måler kundetilfredshet i sanntid, får bedrifter muligheten til å handle raskt og ta beslutninger basert på fakta – ikke bare magefølelse.

Jeg liker spesielt godt muligheten til å gjøre enklere, kontinuerlige målinger for å ta pulsen på kundene. Samtidig kan vi gjennomføre større og mer omfattende undersøkelser der man samler inn dypere innsikt og avdekker hva som virkelig bør utvikles.

Kundeundersøkelser er i dag en strategisk suksessfaktor i nesten alle bransjer – enten man driver et treningssenter, en forhandlerkjede eller en tjenestebedrift. Verktøyene våre kan brukes i nesten alle typer virksomheter. Alle som ønsker å forstå kundene sine bedre, har nytte av det vi leverer.

Telefonundersøkelser – neste steg i Sverige

Fremover ser jeg store muligheter til å utvide tilbudet vårt ytterligere. Vi har nå lansert telefonundersøkelser i det svenske markedet – et område der InFact har over 25 års erfaring fra Norge.

Det føles veldig fint å kunne ta med den kompetansen til Sverige. Telefonundersøkelser er en effektiv måte å nå målgrupper som kanskje ikke svarer på digitale spørreundersøkelser, og de gir dessuten rom for mer nyanserte svar og dialog.

Mobile
Vil du vite mer om hvordan InFact kan hjelpe bedriften din med å forstå kundene bedre?

Ta gjerne kontakt med meg for en prat om hvordan dere kan dra nytte av sanntidsfeedback, automatisert kommunikasjon og kundeinnsikt som driver utvikling.

Kine Natvik
Customer Success Manager
kine@infact.net

+46 735 08 78 73

Kine